مامان اجازه هست...
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:52 :: نويسنده : delmarsagan

مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم ؟............نه

مامان، اجازه هست موهامو زیتونی کنم ؟............نه

مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم ؟............نه

... مامان، اجازه هست مثل باربی آرایش کنم ؟............نه

مامااااان یعنی چی که همش میگی نه.... من 18 سالم شده ها . . . . . . .

-مامان: اَاّه جمشید، خفه میشی؟یا خفت کنم



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت19:12---7 خرداد 1392
کی می دونه بین ما بین من و تو چی گذشت
بختمون خندید و پر کشید و دیگه برنگشت
دل اگر دل باشه درد می کنه از قصه ی ما
گریه کن تو هم به حال و روز این بخت سیاه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها